Dotze anys després de ser fundada la Casa de Caritat, les seves instal·lacions eren ja del tot insuficients per a tots els serveis que les Germanes de Joaquima de Vedruna (dites llavors Terciàries del Carme) hi duien a terme. L’antic convent de Sant Domènec, expropiat als dominics l’any 1835, va ser annexionat per l’Ajuntament a la Casa de Caritat el setembre de 1840. Les dones quedaven a l’edifici dels Trinitaris i els homes passaven al de Sant Domènec. Als claustres del nou espai s’obrí una Escola de pàrvuls, més endavant també Escola elemental i, més endavant encara, Escola de dibuix. Actualment l’edifici acull l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic.
CAST
Doce años después de ser fundada la Casa de Caridad, sus instalaciones resultaban ya completamente insuficientes para todos los servicios que las Hermanas de Joaquina de Vedruna (entonces llamadas Terciarias del Carmen) llevaban a cabo allí. El antiguo convento de Santo Domingo, expropiado a los dominicos en 1835, fue anexionado por el Ayuntamiento a la Casa de Caridad en septiembre de 1840. Las mujeres permanecían en el edificio de los Trinitarios y los hombres pasaban al de Santo Domingo. En los claustros del nuevo espacio se abrió una Escuela de párvulos, más adelante también una Escuela elemental y, aún más tarde, una Escuela de dibujo. Actualmente, el edificio alberga la Escuela de Arte y Superior de Diseño de Vic.